perjantai 4. syyskuuta 2015

My Week

I didn't even remember how much I liked this song!


Minun viikkoni on ollut täynä liikuntaa, mikä on ihanaa! Tällä viikolla täällä Jyväskylässä on ollut tutustumisviikko Salsastudioon ja Polestudioon. Salsastudiolla on iso valikoima latino tansseja, mutta myös dancehallia, streetiä, jazzia ja afro nykytanssia. Polestudiolla taas on eritasoisia tankotanssitunteja. Heti kun näin mainoksen heidän tutustumisviikon hinnoista, päätin että tuonne minä menen! En ole koskaan koittanut tankotanssia, mutta tunti oli kyllä tosi mukava ja ymmärrän nyt miksi jotkut jäävät siihen lajiin koukkuun! Salsastudion tunneista tähän mennessä olen eniten tykännyt afro contemporianista (afro nykytanssista). Tansseista nykytanssi on aina ollut eniten se minun juttuni. Nykytanssissa minua eniten ihastuttaa improvisointi, koska silloin voi vaan jättää ajatukset muualle ja vaan seurata musiikkia. 

My week has been full of dancing, which I love! This week I have been on some dancing and pole dancing lessons. I have been trying out dancehall, street, jazz and afro contemporian and so far my favourite lessons has been pole dance class and afro contemporian. Now I understand why some people get hooked on pole dancing, it's so addicting and you feel like you want to learn more! To me contemporary dance has always been my favourite, because I love improvising and contemporary dance doesn't always have to be beautiful.

Tällä viikolla opin myös sen, että ei kannata ikinä yrittää ottaa piilolinssejä pois pitkillä kynsillä- se on toivotonta. Ensi viikon maanantaina minulla alkaa espanjan tunnit kansalaisopistolla ja olen todella innoissani! Kuten olen aiemmin kertonut, tykkään eri kielistä ja on hauskaa oppia taas uusi kieli! Tämä oli tällainen nopea postaus, mutta lupaan, että seuraava postaus on hieman pidempi. :)

This week I also found out that you shouldn't  never try to take out your contact lenses with long nails... it's impossible. Next week I'll have a Spanish class on Monday and I'm so excited!! As I've already told you, I love languages and it's fun to learn a new one! This was only a quick post, but I promise you that I'll make the next post much longer. :)

And this song is for everyone, who is excited about the weekend!!



I tried out a new hair style. This inspiration was from simply_kenna.

Nails on fleek, for once... :D






Keep your paws up
 
XOXO Alisa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti