sunnuntai 7. helmikuuta 2016

Sunday funday

Eilen olin keskiyöllä niin iloinen, että tanssin kuin hullu tämän biisin tahtiin! Tämä se vasta on todellinen hyvänmielen biisi!! 
Oletteko te koskaan tanssineet keskellä yötä pelkästä ilosta? :D

Yesterday I was so happy that I danced like nobody was watching to this song at midnight! I mean this is just such a feel goof song!! 
Have you ever danced at midnight just because you were so happy? :D

Hei kaikki! Oletteko te jo syöneet laskiaispullia? Minä ainakin olen! Tein siis eilen itse laskiaispullia ensimmäistä kertaa ja kaikki sujui oikein hyvin, kunnes otin pullat uunista ja katsoin niiden pohjia...Ne olivat pohjista aivan mustia. Voin sanoa, että minua harmitti, ärsytti ja suututti erittäin paljon! :D
Olin epähuomiossa laittanut uunille väärät asetukset, joten sen takia pullistani ei tullut ohjeen mukaisesti kauttaaltaan kullanruskeita... Aloin siis leikkaamaan pullien palaneita pohjia irti ja jatkoin leipomista ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut! Voin silti ylpeänä sanoa, että pullat maistuivat erittäin hyviltä! Kokeilin myös erilaisia täytteitä, mutta saatte kuulla niistä kokeiluista tarkemmin myöhemmin. Meinasin jo tänään esitellä teille kuvia pienestä leipomis lauantaistani, mutta se jää tällä kertaa laskiaistiistaille. ;) 
Tällä hetkellä paistan uunissani kaurapatukoita evääksi. Evääksi siksi, koska huomenna lähden päiväksi Helsinkiin! Minulla on siis työhaastattelu Helsingissä, joten sen takia käyn maanantaina piipahtamassa siellä. Haluatte varmasti kuulla jo, että mitä työtä tämä haastattelu koskee. Minä sain kutsun työhaastatteluun Linnanmäelle ja hain pelimyyjän paikkaa! Olen todella innoissani ja minua hieman jännittääkin tämä haastattelu, koska se on ryhmähaastattelu. Pitäkää minulle peukkuja! Kerron itse haastattelusta vielä lisää, kunhan olen saanut sen selätettyä.
Olen iloinen, että sain tällaisen mahdollisuuden lähteä käymään Helsingissä! Pidän siitä kaupungista todella paljon ja siellä kyllä varmasti kuluu aika nopeasti. Tarvitsen myös pientä tuuletusta kaikista tehtävistä edes hetkeksi. Minun on myös tarkoitus tavata ystäväni kahvikupposen äärellä haastatteluni jälkeen!
Puntaroin vielä, että mahtuuko kamerani mukaan huomiselle reissulle... Joka tapauksessa otan kuvia puhelimellani ja laitan niitä tännekin näkösälle.
Tämä oli tämmöinen pikainen "info" huomisesta ja minun leipurintaidoistani! :D Toivottavasti teillä on ollut mukava viikonloppu ja tsemppiä maanantaille!


Hi everyone! I've been eating some buns today and yesterday, because today it's Laskiais Sunday in Finland. It is a tradition to eat some buns that are filled with whipped cream and jam/almond paste. As I already told you in my last post, I baked those buns myself and tried out some new fillings. I'll show you some pics later! 
One thing that made me very angry was that I burned my buns from the bottom... Everything was going so well, but when I opened the oven and lift the buns up, I realized that I had burned the bottoms. Apparently I had put a wrong setting for the oven so that's why they failed. I still continued baking like nothing had happened and started to cut out the burned parts and fill them with my fillings. Luckily the buns tasted really good, if I do say so myself! Ans this was my first time baking those buns myself, so next time they'll be even better!;) 
At this very moment my oat bars are baking in the oven. I'll need some snack tomorrow, because I'm doing a day trip to Helsinki! So I've a job interview there and that's why I'm travelling there on Monday. I applied for this job in Linnanmäki (amusement park in the capital of Finland) and the interview is going to be a group interview. I'm very excited and nervous at the same time! Keep your fingers crossed for me!! I'll tell you the details later when I've returned from Helsinki.
I'm so glad that I can visit Helsinki! I really love that city and I'm sure the time will fly so fast there. I also need to travel somewhere, because I've been in my apartment a lot and attended to my courses during the whole January.So now I'm able to get some time off from all the assignments. I'm also going to meet my friend  after my job interview!
I'm not sure yet, if I'll take my camera with me. Don't worry! I'll take some pics with my phone anyway and post them here.
This was just a quick info about tomorrow and now you know that I'm just an amateur baker! :D I hope you all have had a great weekend and good luck for Monday!

Tässä pari weheartit:sta löytämääni kuvaa, jotka liittyvät minun keskiyön tanssimiseen! :D

Here you have some dancing pics I found from weheartit, inspired by my midnight dance-off with myself! :D










Ja tässä vielä esimerkkiä siitä, miltä näyttää "Dance like nobody's watching"!
And here is an example of "Dance like nobody's watching"!






Keep your paws up

 
XOXO Alisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti